W związku z dynamiczną sytuacją związaną z koronawirusem i odwołaniami/zmianami terminów imprez, informujemy iż:
- w przypadku odwołania wydarzenia, zwroty są realizowane automatycznie - nie muszą Państwo podejmować żadnych działań
- w przypadku imprez, które odbywają się zgodnie z planem, a na które chcieliby Państwo zwrócić bilety obowiązuje standardowa procedura.
Dokładamy wszelkich starań, aby informacje trafiały do Państwa jak najszybciej, natomiast z uwagi na ogromną ilość odwołań/zmian terminów, może upłynąć kilka dni zanim będziemy wstanie odpowiedzieć. Z uwagi na zaistniałą sytuację, czas oczekiwania na zwrot środków może ulec wydłużeniu, ale nie powinien być dłuższy niż 30 dni od momentu odwołania wydarzenia. Prosimy o wyrozumiałość i oczekiwanie na wiadomość mailową ze szczegółami dotyczącymi zwrotu środków. Każda z transakcji zostanie rozliczona.
Obsługa Klienta:
/nieotrzymane bilety, problem z transakcją, błąd na stronie/
Biuro pracuje w dni robocze w godzinach 8-16,
kontakt telefoniczny jest możliwy od godziny 9:00.
E-mail: info@interticket.pl
tel.+48 517 951 122 (do godz. 16)
+48 517 493 958 (do godz. 15)
Niedostarczone bilety - instrukcja
Obsługa Organizatora:
/pytania dotyczące współpracy/
E-mail: piotr@interticket.pl
tel.+48 504 297 392
InterTicket Polska Sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 80
00-517 Warszawa
NIP: 701-029-34-38
REGON: 142907000
pozycji w koszyku
suma:
Czas sesji upłynął. Aby dokonać zakupu biletów należy je ponownie dodać do koszyka.