Kontakt

W związku z dynamiczną sytuacją związaną z koronawirusem i odwołaniami/zmianami terminów imprez, informujemy iż:
- w przypadku odwołania wydarzenia, zwroty są realizowane automatycznie - nie muszą Państwo podejmować żadnych działań
- w przypadku imprez, które odbywają się zgodnie z planem, a na które chcieliby Państwo zwrócić bilety obowiązuje standardowa procedura.

Dokładamy wszelkich starań, aby informacje trafiały do Państwa jak najszybciej, natomiast z uwagi na ogromną ilość odwołań/zmian terminów, może upłynąć kilka dni zanim będziemy wstanie odpowiedzieć. Z uwagi na zaistniałą sytuację, czas oczekiwania na zwrot środków może ulec wydłużeniu, ale nie powinien być dłuższy niż 30 dni od momentu odwołania wydarzenia. Prosimy o wyrozumiałość i oczekiwanie na wiadomość mailową ze szczegółami dotyczącymi zwrotu środków. Każda z transakcji zostanie rozliczona.

Obsługa Klienta:
/nieotrzymane bilety, problem z transakcją, błąd na stronie/

Biuro pracuje w dni robocze w godzinach 8-16, 
kontakt telefoniczny jest możliwy od godziny 9:00.

E-mail: info@interticket.pl

tel.+48 517 951 122 (do godz. 16)
     +48 517 493 958 (do godz. 15)

Niedostarczone bilety - instrukcja

Obsługa Organizatora:
/pytania dotyczące współpracy/

E-mail: piotr@interticket.pl

tel.+48 504 297 392

 

InterTicket Polska Sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 80
00-517 Warszawa

NIP: 701-029-34-38
REGON: 142907000

Zapisz się na newsletter

Otrzymuj powiadomienia o najnowszych wydarzeniach!

Uwaga! Czas sesji koszyka wkrótce wygaśnie!
pozostało czasu:
00:00

pozycji w koszyku

suma:


Czas sesji upłynął. Aby dokonać zakupu biletów należy je ponownie dodać do koszyka.